tirsdag den 18. september 2012

ak og ve. juuuhu tættere en tæt.

Midt hove er fyldt op! og det gør det bestemt ikke meget bedre at det midt hove er fyldt op med er ang. i morgen! i det mendste handler det ikke om min fødelsdag. Jeg skal snak med min psykolog i morgen, og vi starter altid med og at veje mig, :s  og begefter går vi ind til hin og snakker i ca 30-45min hvor personalet så kommer med ind, hvor vi så snakker om hvad min psykolog og jeg har snakket om. men i morgen gidder jeg bare ikke, jeg gidder ikke og at blive vejet, gidder ikke og at skulle vise min krop frem, jeg skal stå i undertøj for så kommer de tætteste på den rigtigt vægt.
men i morgen er bare også dagen som er tætteste på min fødelsdag, og så er der igen 365dage til min fødelsdag,1 år, til og at tage alting mere seriøst og finde mere ud af min selv, selvom at jeg ikke rigtigt ved nået om mig selv. 365dag til at jeg bliver 21år. og har forhåbligt fået mere kontrold over spiseforstyrrelsen og er forhåbligt også stoppet i behandling., det er lige plusseligt rat så mange ting som jeg skal nå på 365dag, for man skal jo leve livet som hvist man døde i morgen?! eller nået i den stil?!


Det der kommer nu er fra min dagbog af, så i må lige bæreover med mig, med de tanker og ærlig ting der kommer. :)

Fra min dagbog af :

20/2-12

Kære dagbog
Var i herning i dag, det gik fint nok efter min mening. M og jeg kørte ca. Kl 06:20, da Det tager ca en time og at køre til herning, jeg skulle være på sygehuset kl 07:30.hvor jeg skulle hæ taget blodprøver og en EKG af midt hjerte.
Sygeplejsken og M spurte om jeg var okay, da jeg fik tage blodprøver. Sage bare at Det var jeg,synes bare at Det var en smugle ubehagelige...
Efter Det, tog vi hen på team herning/CFS.
Jeg fik tilknyttet en psykolog da jeg var der, hun var rigtigt flink, og Det er nok også hin jeg skal snakke med på tirsdag d.28.
Hun spurte ind til min familie, skole, venner osv.
Hun skriv på nogle gule sedler hvor der på de forskellig stod: vægt, krop, udseende,familie,venner,skole og min hund Bella. Bliv så sat til en opgave om og at sætte dem i rekke følje om hvad der har fyldt mest de sidste 4(?) Uger. Sat krop,udseende og vægt øverste og de ændre nederst, Det var virklig en svær opgave fordi at jeg var forvirret over den :i
Var inde og at snakke med lægen som Slf. Var en mandlige læge, så tog M med ind. Fik lov til og at stå i leggens og en top da jeg bliv vejet og målt, vejede ca 46,45kg og var 1,58cm (er kun voksede 1cm siden 2005 Very Happy )
Fik svar på mine prøver også, Det så fine ud undtage 1, midt kalium som lå på 3,2. Hvor Det rigtigt skal ligge på 3,5. Så hvis Det kommer under 3 eller tæt på 2 skal jeg tage piller :l
Og så er jeg i vand underskud....bom...bom.... Trode jeg ikke at man kunne være men Det kan man åbenbart godt.
Fik kun 3 timers søvn natten mellem søndag og mandag, så da jeg kom hjem ved en 15,30 tiden gik jeg ombord i min seng og sov i ca 4 timer, vågnede ca kl 21,30 .. kun Slf ikke sove i nat, så Det passede fint nok med at jeg hade fri i dag. sov i ca 2 timer fra ca kl 9 til kl 12,51 ej okay 4 timer??

Fik avide af læge manden eller var Det psykologen...
At den eneste måde at jeg overlever på er mine overspisningerne...
Enten spiser jeg næsten ingen ting eller så spiser jeg og kaster op bagefter..
Der er ikke nået i mellem, tror jeg. Ikke engang et normalt måltid kan jeg finde ud af, fordel jeg har glemt hvordan man gør... Det findes ikke i midt hoved...


 
                      dette billede er vist fra sidste år :)             og dette er nok 5år gammelt, eller fra
                                                                                          2007, tror jeg :)
'




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar