fredag den 21. september 2012

indlæg uden nogle grund.

jeg har lyst til og at skrive til min behandler, eller tag fat i min kp i morgen når hun kommer. men aliveller kan jeg ikke lade vær med og at tænke, at de jo ikke kan gøre mere en de gør, for det er jo mig som skal gøre det, åben munden og spise, vilket jeg jo også gør. (!!!!!!!)
nået i mig har lyst til og at stoppe i behandlingen,  for jeg føler mig ikke syg, og jeg kan jo godt spise, så kan ikke se nået problem der, men det at kaste op, ser jeg jo som normalt, jeg tænker ikke at man kaster når man er syg, men det er vel også fordi at jeg har gjort det dagligt i 4-5år??
det her indlæg bliver nok bare nået vulla pyk! har heldigvis en flaske rosè vin i køleskabet ;) nu hvor jeg ikke fik mine 20 shots igår. eller kom i byen.
jeg ved ikke hvordan jeg har det, værelset roder(!!) og midt hovede roder!! men jeg kan ikke få taget mig sammen til og at få rodet rigtigt op, så lægger jeg nok lidt sammen, og lægger det på sengen, men efter nået stykke tid så lægger det nede på gulvet igen.

jeg skal til læge på onsdag, ang min p-stav, om jeg skal ha den fjernet og så skal jeg snakke med hin ang. min menstrasion, som jeg ikke har haft siden januar, vilket jo er 8 måneder siden.

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar