mandag den 1. oktober 2012

ligenu

ligenu, ligger jeg i min seng, og prøver på og at få mig taget sammen til og at få rodet lidt op, og måske få rykket lidt om.

Dagen startede med tåre, da jeg sad ude i køknet og drak min kaffe med skummetmælk og sad og tegnet. det går jo virklig bare så godt fortiden, ehmm NEJ! jeg kan ikke overskuge at skulle tage i skole, jeg vil godt, men tanken om mad og en masse mennesker som larmer virker alt for meget, der skal bare allerhelt være ro omkring mig, og hvis der er en person som sidder uroligt eller sidder og larmer er jeg ved og at ekspoleder.?  og jeg ville bare allerhelst ungå at blive sur på folk, for det er jo ikke ders skyld at jeg, er som jeg er.

Fik købt ny jakke igår sammen med min far igår, faktisk den jakke som jeg lage et billede ind af det nyeste indlæg :) men skal ha byttet jakken til en nr. stører. da jeg ikke kan have en tyk trøje på og at den strammer ved armene :)
og så fik jeg også købt en lækker parfyme fra YSL igår som hedder babydoll. ligger lige et billede ind engang idag :)

jeg skal jo som jeg har skrivet tideliger til læge i dag, jeg håber at prøverne er gode, men jeg tvilver nok lidt, om de er det :i frykter lidt at de er lidt dårlige. men det kan jeg jo se når vi kommer til onsdag? eller torsdag :)

//sarah-line

2 kommentarer:

  1. Kender godt tanken, det med at du bare gerne vil have ro, når du skal spise. Døjer desværre selv med samme sygdom, men kan klarer mig, selvom det tiltider eer en kamp. Kæmp min pige, og pøj pøj med lægebesøget.

    Kærligst Helena

    SvarSlet
  2. Hej Helena :)
    er ked af at du selv døjer med samme sygedom! ville ønske at den bare kun skride væk, men den er desvære også trykkende..
    er glad for at høre at du har nogle lunde kontrold over den. :)
    ja, vær dag er kamp, men man skal bare blive ved med og at kæmpe :)
    og mange tak, det gik fint nok, det var bare et par blodprøver eller 3? og så lige blod sukker som var på ca 5,6 :) så det er jo godt :)

    SvarSlet