onsdag den 3. oktober 2012

:) god dag!

Dagen har faktisk været okay i dag :) hvis jeg nu ser bort fra at det er gået galt 3 gange. Men jeg prøver???? nok bare og sige til mig selv at det nok skal gå.
Jeg fik ringet til min læge ved kl 09.00 tiden ca. Har gået rundt og tænkt alle mulige tanker om at de var helt ude i hampen pga. alt for mange opkastninger, for lidt vand som er/bliv astattet med pepsi max/coca cola zero, kaffe og the. men aliveller på mystisk vis så kun jeg forstå på min læge at min blodprøver var fine nok?! WHAT?? ehmm.. kun ikke lade vær med og at tænke, ØV!  fordi at så beviser det jo bare at jeg er ved og at få det godt?! selvom at jeg gør de ting som skader mig.. dumme krop og tanker!
ligenu ligger jeg bare i min seng, jeg SKAL ha ordnet nogle ting inden jeg kan gå i seng for jeg ved at jeg ikke får det gjort det i morgen! har sådan en kost dagbog, hvor jeg skal ha skrive hvad jeg spiser, drikker, hvor meget jeg dyrker motion, osv. er blivet lidt dårlig til og at få det gjort, men det hjælper mig også når jeg så endeligt får det gjort! da jeg både kan få et indblik at jeg måske spiser for lidt en dag eller for meget. og så på den haden side ( den er ligesom en bog) kan jeg skrive om hvordan dagen har gået osv. men det skal jeg så ha overfør eller skrivet i min dagbog :)

når min mobil lige er blivet ladet så meget op at jeg kan tage billeder, så ligger jeg lige nogle op :) af det som jeg har fået købt i dag, juuuuuhuu :D

3 kommentarer:

  1. At dine blodprøver er normale, er ikke ensbetydende med, at din krop har fantastisk. Det er et øjebliksbillede, så du kan jo ikke vide, hvordan de ser ud i morgen..

    Nu kender du jo til mig, min vægt, højde, BMI - alt det dér, og jeg har altså stadig helt normale blodprøver. På trods af det de kalder ekstrem undervægt og leve på en meget, æhm, uhensigtsmæssig måde..

    Knus!

    SvarSlet
  2. Hej søde. Jeg er også en del undervægt, men trods det, så er mine prøver ganske fine, så det er dejligt. Bor du egentlig stadig hjemme eller bor du på et bosted? Blev bare lidt nysgerrig og du behøver selvfølgelig ik at svar:-)

    SvarSlet
  3. Mælkebøtte <3:
    det kan du have rat i, det er nok også derfor at jeg ikke tror på at de er gode, fordi at jeg bare kan mærke at de er dårlig, eller hvad man nu siger. ens blodprøver kan da kun være dårlig når man næsten ikke drikker nået vand ( nok ca 1-5glas om dagen) og ellers kun drikker kaffe, the ( med sødemiddel og skummetmælk) og pepsi max eller coca cola zero. og kaster op i mellem 1-6 gange om dagen ca
    så tror kun på de blodprøver som jeg får taget i Herning, :).

    SvarSlet