mandag den 15. oktober 2012

angst. og en masse andet.

Det er natten imellem mandag og tirsdag d. 15 og 16 oktober 2012.
jeg burde sove, men. jeg kan ikke. jeg kan mærke at jeg igen, bliver ramt at angsten, som får mig til og at holde mig selv oppe det meste af natten til at jeg falder i søven fordi at jeg har "præsset" mi selv for hårt. angsten er ikke ligeså slem som den har været, engang. eller faktisk i år, hvor jeg holdte mig selv vågen en hel nat fordi at jeg var bange for at dø i mens at jeg sov. jeg har prøvet ligende hvis jeg har været i byen og har fået lidt for meget alkohold. Måske er det også grunden til at jeg ikke går så meget i byen fortiden? eller så har jeg bare mistet intrassen for det lidt, ehmm..
så ligenu ligger jeg bare i min seng. og tænker på dagen igår, og om hvad der mon kommer til og at ske i dag ( d.16) igår besluttede eg mig for og at prøve og at holde kostplanen igen, men igen gik det galt, ved 13 tiden. :i

jeg snakkede med min nuværende kp for et par dage siden ( d. 14 ca )  og hun kom lige plusselig itvilv om der skulle mere til, sage til hin at jeg hade tænkt på det samme. jeg vil godt have det godt igen!
jeg ved at eller jeg tror og håber. at kostplanen er løsningen, men problemet er bare, at jeg ikke kan holde den, en hel dag. jeg vil godt!
Imorges (d. 15) prøvede jeg igen, med og at holde kostplanen, og kæmpede virklig for ikke og at gå ud og at snakke med "ulrik". og det lykkes famne! selvom at jeg bare kun mærke maden nede i maven, så prøvede jeg og at sige alt mulige til mig selv. fx. at det nok skal gå, osv. lige der så er det jo et bevis på at jeg godt ville, for jeg kunne ligeså godt bare hagået "der" ud. men jeg BLIV, jaaaaah :D

Jeg burde få ringet til min tandlæge i morgen, da jeg er ved og at få ondt i min hjørne tand som virklig har taget skade af, spiseforstyrrelsen, årh gud..  :s
men problemet er igen, at jeg bliver nød til og at få bevilling fra kumunnen, :/ eller sådan nået.
gid at man bare kun få en pille imod den dumme spiseforstyrrelse!!!!



//sarah-line

1 kommentar:

  1. Åh smukke.. Det gør mig virkelig ondt at høre, at angsten presser dig så voldsomt..
    Jeg har ikke tænkt på angsten - på den led..

    Jeg har meget svært ved at finde ro og kunne sove, så jeg kan faktisk godt se, at jeg selv gør det samme.... Går i seng når jeg er lige ved at falde om, i håb om, at jeg kommer til at sove igennem :-/

    Åh..

    Håber din dag bliver okay <3

    Mange knus

    SvarSlet