mandag den 8. oktober 2012

God weekendt, men hård Mandag :)

Selvom at der er længe til d.22/10, så frygter jeg den stadig. jeg har nok aller mwst lyst til og at blive væk, men jeg ved at jeg skal der hen, jeg har intet andet valg..!! jeg frygter tandlægens kommentar og hvordan hun rægger når hun ser mig/ mine tænder. kan hun mon se at jeg har taget vildt meget på? eller siger hun ligesom alle andre " Hvor ser du godt ud"? og skal hun mon lægge en ny regne stykke for hvad mine tænder nu kommer til og at koste? måske frygter jeg allermest at hun siger at jeg skal have krone på, hvem frygter ikke det?? jeg håber ikke at det sker.

Jeg kan huske at jeg enten var det i år eller så var det sidste år fik den kommentar, " du bestemmer jo selv om du går ud og kaster op eller ej" jeg viste ikke hvad jeg skulle sige. for NEJ, det er famne ikke bare nået man bare sådan velger!!

Jeg føler mig smadert i kroppen, og bare over det hele, weekendten har været hård men god! igår var jeg sammen med næsten hele familien, det var virklig hyggeligt, og så har jeg været til dåb, hvor var han dog bare så fin, selvom at jeg på et tidspungt følte mig malplacert, alle hade enten sin kæreste og at op i eller så var der små babyer. og så var der bare mig, jeg viste slet ikke hvor jeg skulle placer mig henne. men det gik, og selvom at jeg hade det sådan så var dagen aliveller god og så hyggeligt!!!!<3<3
Min kusine spurte indtil hvordan et overspisning så ud? fordi at hun synes at jeg spiste meget, århh...
jeg ved ikke om jeg gjore det, jeg prøvede og at kigge på hvor mange gange at de andre var oppe og at tag, jeg lage nok mest mærke til dem som sad over for mig, for hvis de var oppe og at tage 3 gange (som de var?) så kun jeg ikke lade vær med og at tænke, okay det kan jeg også, det må vel være normal. endligt tror jeg at de fleste var oppe og at tage 3-4-5 gange? jeg er ikke sikker. men maden smagte rigtigt godt!! :)

Lige nu, ligger jeg bare i min seng, og om ca 14-13 min skal jeg have min sen måltid, som jeg næsten aldrig ved hvad jeg skal tage, jeg har fået købt friske figner, måske skulle jeg tage 1 af sådan en, der er 4 i en pak og gav ca 13-15kr for sådan en pak :)

//sarah-line

2 kommentarer:

  1. Hej Sarah-Line.
    Jeg er ked af at høre, at du kaster eller har kastet op, det har jeg heldigvis aldrig gjort, og ønsker heller aldrig nogensinde at begynde på det. Jeg kan jo se hvilket h...... det er for jer, som er begyndt, det er virkelig svært at stoppe, men så har jeg desværre også så meget andet at slåsse med:-(
    Puha undskyld mig men jeg blev squ lidt vred, da jeg læste, at din kusine havde kommenteret din mad, og at du spiste meget. Det er det VÆRSTE folk kan sige til en, når man jo netop har det svært med maden.

    Sarah-Line, stol på dig selv og kæmp videre. Spiseforstyrrelsen skal ikke tage overhånd for dit, mit og alle de andre der er ramt af denne sygdomshelvede.

    Knuzzz

    SvarSlet
  2. Hej søde Helena<3
    tak skal du have, ja det er virklig et helvede, vær dag!!
    det skal du bestem heller ikke og er endnu mere glad for at høre at du aldrig har gjort det!<3
    jeg har nok slåsset med det i ca 4-5år. så det er virkligt lang tid! men det er vel først nu at jeg på en eller anden måde kan se at det på en eller anden måde er et problem? for jeg har jo stadig svart ved og at se det, især når jeg sidder i vente rummet hos CFS.
    det er jeg kedaf og at høre, du skal blive ved med og at kæmpe!<3 der er LYS forude!<3
    tak, det går nok :) er sikker på at hun ikke gjore det i ond mening, men fordi at hun var nyskerrige :)
    ja, det er det! men prøver det vis alt fortit, til tider og folk ved ikke hvor meget det såre en, fordi at de netop ikke selv har været der.

    TAK<3, og ja du har så meget rat! den skal nemlig ikke tage mere overhånd!!!! :)
    og det bliv vis et lidt for lang kommentar :D

    SvarSlet