søndag den 21. oktober 2012

Søndag, Mandag, Tirsdag....

Sidste dag i ferien, inden at skole start atter starter igen,
i morges eller ved 09-10 tiden bliv jeg vækkede fordi at jeg skulle have mad, men var simpelhend så træt ( faldte igen i søven ved 03 tiden, fordi at angsten igen sag lidt i kroppen ) så jeg faldte i søven igen og sov indtil at klokken var lidt over kl.13. hvor jeg så stod op og fik morgen mad bestående af det som kostplanen siger at jeg skal have, yoghurt, mandler, havregryn, og rosiner, plus en kop brykket ( ikke pulver som jeg normalt tager :) kop kaffe, jaaah.

I morgen er det mandag, dødens dag, grr.. skal til tandlæge ved 13:30 tiden, er super nervøs, plus at jeg overvejer og at ringe der hen for at sige at jeg ikke kommer, MEN, MEN, MEN. DET SKAL JEG IKKE!!! jeg bliver nød til og at tage til den tandlæge, problemerne løser sig jo ikke af sig selv :)

Tirsdag skal jeg til Herning, fordi at min psykolog var syg i Torsdags hvor det var meningen at jeg skulle der hen. Hvis de igen ringer og siger at hun er syg, så ber jeg dem om og at finde en psykolog som jeg kan få lov til og at snakke med. for jeg kan virklig ikke holde ud ligenu og at skulle gå i ca en ugen/ 14 dagen. sådan som jeg har det ligenu.
for slet ikke og at nævne at jeg snart skal stoppe der henne i slutningen af november.. NEJ TAK!!
:)

håber at i andre har haft en god dag :)

//sarah-line :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar