tirsdag den 9. oktober 2012

blannings dag :)

Puha, jeg ved slet ikke hvordan jeg lige starter det som jeg godt vil skrive.
Det slog mig lige at jeg virklig bliver nød til og at prøve og at give den kostplan en chance, tør og at tro på at den højest sansynligvis ikke svigter mig, men at jeg svigter den når jeg ikke holder den. Det er jo ingen hemmelighed at jeg ikke har holdt den endnu, grunden er simpelhend at, da jeg fik den i hånden aller første gang, ( den første var på ca 9250KJ, ca 2200kcal) der var jeg skide bange for at tage på så jeg kom over 46-47kg også selvom at jeg vejede de 45kg. men nu, er jeg nok stadig bange for at tage på? og nok også for at tabe mig. Mange ville nok bare tænke, "jamen så svært kan det jo heller ikke være og at spise" jov det kan det godt, forstil dig at du skal gøre alting omvendt, du skal stå ud af din seng, omvendt end du plejer og at gøre, stå ud af sengen med det andet ben, drik din kaffe med din anden hånd, heletiden omvendt, sådan har jeg og alle andre også(?!) man skal nærmest starte helt forfra, med og at "lære" og at spise igen. Men jeg tager jo nok ikke på af den kostplan, når den er på 1700kcal ca, med mindre at midt stofskifte er ødelagt, men det tror jeg ikke at den er :)

Dagen har været blandet, meget endligt. jeg har grinet, grædt, følt at jeg var blivet glemt af alle omkring mig. Jeg snakkede med min KP om det, og sage til hin, det måske kun være derfor at jeg hade så svært ved og at slippe spiseforstyrrelsen, fordi at jeg hade det sådan. for den glemmer mig jo ikke. Hun fortalte også at personalet heller ikke var itvilv om at jeg ikke har det godt lige fortiden og at jeg har en rigtigt hår periode, sage til hin at jeg nok heller ikke lægger skjul på det. jeg tænker lidt hvorfor gå og at holde nået hemmeligt når folk aliveller ved at der er nået i vejen, det var nok allermest tydeligt da jeg var tynd! men nu kan folk jo ikke se at der er nået i vejen?! det bilder jeg mig iværtifald selv ind, for i mine øjne kun jeg godt trænge til og at tabe mindst 6-10kg. selvom at jeg får avide at jeg er tynd. puuha...

En rigtigt god veninde som jeg kan snakke med alt om og jeg, vi har været oppe og at træne i ca 1 1/2 time i aftes, det er virklig også ved og at være vildt lang tid siden nu, vi snakkede lidt om at vi nok ikke har været oppe og at træne siden  starten af sommerferien, hehe. men nu skal vi vist til og at træne Tirsdag og Torsdag :) og så tager vi nok den derfra.

//sarah-line

3 kommentarer:

  1. Rigtig godt skrevet Sarah Line.

    Jeg har lige et spørgsmål, og du behøver selfølgelig ik svare, hvis ik du har lyst. Men bor du på en institution, siden du skriver KP?

    Tror nemlig godt, at jeg ka regne ud hvad det står for så;-)

    SvarSlet
  2. tak :)
    det er iorden, slf, ville jeg svare :)
    jeg bor på koliegie :)
    og kp, står for kontakt person/pærdago :)
    bare i forkodelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var også det jeg regnede mig frem til, at KP stod for;-) god dag til dig

      Slet