onsdag den 24. oktober 2012

blandet tanker

I må undskylde at der har været lidt stille her på bloggen..
men alting er bare nået rod lige fortiden.

Jeg var som sagt i herning i Tirsdags. jeg hade tabt mig, og vejer nu omkring de 51kg. så er snart på min målvægt, igen... :i
Det går ikke så godt fortiden, må jeg indrømme, måske lidt meget?!
jeg trode lige at jeg var komme af med mine selvskaden tanker?! men nej, de er dukket op igen :(
jeg er rigtigt træt af det, træt af mange ting, det hele køre bare undt oppe i hovdet fortiden, og jeg tænker tit på om jeg mon nogle sinde kommer ud af dette her engang?
jeg håber det..
jeg stopper nok også snart behandlingen, nok i næste månede, men jeg føler mig slet ikke parat. selvom at jeg har svært ved og at se at jeg ER syg, så føler jeg mig nok sygere en nogle sinde før..
fortiden falder jeg først i søven i mellem 2 og 3 stykker, hvis jeg dog er heldig, som jeg var for nogle dage siden, så falder jeg i søven ved ca 21-24 tiden. Men angsten sidder i kroppen og det er grunden til at jeg ikke kan falde i søven, fordi at jeg er bange for at jeg ikke vågner igen..
så ja, som i kan læse, så går det bare rigigt skidt...

//sarah-line

2 kommentarer:

  1. Åhhh sødde. Det gør mig ondt at høre, at du er inde i en træls periode. Derfor synes jeg ikke, at du netop lige nu skal stoppe i behandling. Det er måske nu, at du har allermest brug for de samtaler, det er blot mit råd til dig. Kender godt de dage, hvor man kan have svært ved at komme i seng, måske kunne du aflede tankerne ved, evt. at være lidt kreativ, læse en god bog eller lave noget god mad, som jeg kan se, at du godt kan lide. Mist ikke modet søde, vi har alle svære perioder, I know:-)

    SvarSlet
  2. tak søde, det betyder meget når folk skriver, især hvis folk selv har eller er i samme "båd" som en selv :)<3
    bare det t andre kan sætte sig ind i det som man har eller er selv igemme, betyder så meget!
    Jeg håber at jeg kan få lov til og at få evt. 3 måneder endnu, men det er ikke sikkert, da de har sat en slutning på min forløb, men også nu har jeg også gået i behandling i ca 9 måneder. men ja det er også sådan at jeg tænker, måske er det nu at jeg har brug for dem, eller skal der nået helt andet til?
    jeg elsker og at være kreativ :D jeg burde ligge lidt ind :) tror at jeg ville gøre :)
    tak søde og i lige måde, vi skal ud på den anden side, vi skal have det godt igen, også selvom at det virker så skrammende, så er jeg sikker på at vi godt kan :)

    SvarSlet