torsdag den 4. oktober 2012

nyt tøg :D

 
Igår var jeg til sådan "dame" nået oven over dit studie, hvor nogle/ en masse solgte sit " gamle" tøj, nået af det var nok kun blivet brugt få gange, elsker sådan nået :) fik købt for lidt over 200kr så jeg er en meget glad! :D
 
fik jeg med i en "rode" bunke, hvor man
kun tage 5 for 100kr



g

fik jeg til 30kr


støvlerne fik jeg til 100kr :)


fik jeg med i en "rode" bunke, hvor man
kun tage 5 for 100kr



skal snart ha rodet op i midt skab :)


fik jeg med i en "rode" bunke, hvor man
kun tage 5 for 100kr


fik jeg til 30kr,


fik jeg med i en "rode" bunke, hvor man
kun tage 5 for 100kr


fik jeg med i en "rode" bunke, hvor man
kun tage 5 for 100kr


ny vinter jakke, til 600kr, købt i only.
og tøreklædet fik jeg også med i 5 for
100kr

2 kommentarer:

  1. Wow sikke nogle gode køb du fik gjort dig ;)

    SvarSlet
  2. ja det synes jeg virklig også :) er bare rigtigt glad :)

    SvarSlet