fredag den 26. oktober 2012

dagen i dag :)

Dagen har faktisk været rat god, eller hvad man nu siger, eller de sidste  par dage, har jeg været rat dårlig til og at få det mad som jeg skulle, så som at enten at få morgen mad, formiddag eller frokost. shame on you sarah-line. inklivsiv i dag.. fik dog lidt morgenmad, som jeg igen måtte kæmpe med, for at det altså  SKULLE blive nede i maven, og det bliv :D
bliver nok ikke særlig poplær når min psykolog ser det, ups.
Men der er heller ikke nået glam og lyserødt tam-tam over at have en spiseforstyrrelse! det kan vi vel godt blive enige om!
Jeg ville ønske at det bare var så fandens nemt og at sige, FUCK kcal, FUCK mad, KUCK spiseforstyrrelsen, NU  spiser jeg famne ALT det som JEG  har lyst til  og IKKE hvad spiseforstyrrelsen ville have at JEG skal spise. men så nemt er det virklig ikke, fx. så kan jeg godt side og at sige nu, " i morgen, der ville jeg famne holde hele min kostplan, uden ditten og datten" men når det så kommer til i morgen, så bliver jeg nærmest angst, hvis man kan kalde det, eller bange, for hvad nu hvis jeg ikke kan gemmenføre det, hvad nu hvis det ender galt osv. jeg har virklig kæmpe i så lang tid ( ca 8 måneder) for at holde kostplanen, og vær gang at det er lykkes mig og at holde kostplanen i bare ca det halve af dagen til enten kl 15 eller kl 18 så ender det bare altid galt. vilket for mig til og at give mere og mere op, for ved jo godt at jeg bare skal bide i det " sure" æble, men er sikker på at de der enten har skulle tage på eller tabe sig, som har skulle holde en kostplan, har det første stykke tid, synes at det var endnormt svært og at skulle holde sig til det som står på sådan en, fordi at man skal til og at vende hele sin være dag, med det som er vand til og at spise...
ja det er virklig bare så svært!!

men ville høre nogle af jer som læser med, om der er nogle af jer som har eller gør, holder en kostplan, og kan give lidt "fif" til hvordan i klarede jer, den første uge :)

tænkte lige at jeg ville lægge nogle billeder ind fra i sommers af, da det er ved og at være rat så koldt uden for :( så ville drømme mig tilbage til varmen :)



//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar