fredag den 12. oktober 2012

nederen indlæg!

JEG UNDSKYLDER PÅ FORHÅND FOR ET NEDEREN INDLÆG:
UNDSKYLD!!!!

Jeg er kommet der til, som jeg altid har frygte allermest, eller har frygtet mest i 1år, ca. jeg har aldrig trodet at jeg skulle komme så langt op igen, men jeg er efterhåndet ligeglad, ligeglad om jeg forbliver tyk. hin den store. jeg har aldrig trodet at jeg skulle komme op på næsten 54kg igen, ALDRIG!!!! men det er jeg, ca 200-300gr fra og at veje 54kg.  jeg har ca taget 12kg på!!
det er jo godt ville nogle sikkert tænke, ja men ikke de 5kg af dem.
jeg trode at de ville hjælpe mig, men det gør de jo også, ja. de laver en kostplan og regner med at jeg kan holde den, det gør jeg også, en halv dag, lige indtil aftensmaden. men det er efterhånden langtid siden at jeg har holdt den, jeg er trykkest ved og at være i min ejen "bobbel".
Jeg skal til herning på torsdag, jeg tror bare at jeg nægter og at blive vejet, det kan jo aliveller godt ses at jeg har taget på " har du ikke taget lidt på"-lære, " jov, jeg har taget ca 10kg på"-mig. jeg ville ønske at folk snart kunne lade vær med og kommenter at jeg har taget på, de kan jo se det og jeg ved det jo udemærket godt selv. så derfor skal de ikke fortælle mig det.
jeg er rat så frustæret, efter den kommentar som en lære fyrte af, viste jeg ikke hvordan jeg skulle hånter det, jeg var værken glad eller ked af det, jeg var nok bare ligeglad, eller følesløs?

det er er nok et ligegyldigt indlæg, men jeg har bare brug for at komme ud med et eller andet.
at jeg er træt af og at være stor! jeg er jaloux på hin pigen som jeg engang var, jeg er jaloux over at hun var nede og veje 42,5kg. jeg er jaloux over at alle trode at hun hade anoreksi, selvom at hun var en F50.2= bulimi.
jeg er jaloux over at jeg ikke har den viljestyrke mere, nu tager jeg på bare det at jeg kigger på et stykke frugt. årrrrrrrg...

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar