onsdag den 7. august 2013

Status lige pt.


Det er lige før at jeg svæver på en lyserrød sky over at det går så godt lige pt, jeg kun ikke være mere glad. I søndags om aften bestemte jeg mig for at holde min kostplan, og fik det jeg skulle til sen aften. Mandag gik jeg for alvorg igang, og har så nu værken kastet op eller haft overspisninger siden søndag :) jeg tror næppe at jeg kunne være mere glad. Billederne i ser nedefor er det jeg har fået indtil vidre. 
morgenmad bestående af 200g cheasy vanilje youghurt, 2dl kakao mælk,15 g havregryn, 10g rosiner, 10g mandler og 1dl skummet mælk. + kaffe




Formiddag: 100g hytteost, 100g light jordbær grød + et glas coca cola light denbillige udgave;)




Frokost: 111g protein Bolle (fra Lidl) ,  3stk kylling pålæg, og  17g tomat.


                                       Måske ser det ikke ud af så meget,men jeg er heller ikke færdig med at spise endnu :) jeg mangler stadig en masse, og kæmper jo stadig med at holde kostplanen og "tvinge" mig selv og fortælle mig selv at jeg skal drikke min kakao. (for at få nok kcal) 
i morgen står den på nye udfordninger hvor jeg til vær måltid skal udfrodte mig selv ved at spise i mellem 400-450kcal.og så til mellem lidt over 100kcal.

snart ville jeg begive mig ud på en hygge gåtur i genbrugs butkker også skaljeg jeg lige ha handlet kakao ind:)

-Sarah-line

2 kommentarer:

  1. Sejt, at du kæmper og forsøger at udfordre dig selv! Jeg er helt stolt af dig! :-) Nej, det ser ikke ud af meget, det du har spist i dag indtil nu, men så længe du arbejder på at øge det :-)

    Ej, Hytteost med jordbærgrød - det har jeg aldrig tænkt på. Det må smage godt :-)

    SvarSlet
  2. Tak sødeste krokodulle!<3 ja det er rigtgt nok :)
    det smager vildt godt! har hørt at jordbærgrød og vanilje youhurt skulle smage godt, men har ikke smagte det endnu :)

    SvarSlet