fredag den 23. august 2013

Vigtigt at få avide, hvor vigtigt man er....

Det handler ikke kun om mig, men også om andre, alle andre omkring mig.
Jeg kan mærke at jeg lige fortiden har behov for at få avide hvor VIGTIGT DET ER (!!) At jeg både holder min kostplan men også ikke går på wc, hvis jeg fx føler at jeg har spist for meget, jeg glemmer det rigtigt tit, især når spiseforstyrrelsen fylder.. Men jeg rykker mig jo ikke overstående hvis jeg ikke har det psykiske med, vel. Og hvis jeg endelig (en sjældent gang) holder kostplanen, så føler jeg enten at jeg har glemt nået, spist FOR lidt eller så er det bare slet ikle godt nok.
Som jeg skriv øvers, så handler det IKKE kun om mig, men også om alle andre mennesker, så kan det gøre lige meget hvad man fejler, man behøver nødvendigvis ikke at fejle nået. Men bare DET at man får avide hvor vigtigt man er. :) 
Det gør en del.

1 kommentar:

  1. Du har helt ret - det er så vigtigt! Og ved du hvad? Det er du også! Vigtig altså <3

    SvarSlet