søndag den 18. august 2013

Søndag....

Jeg kan allerede fra morgen af, da jeg ligger i min seng, mærke at jeg ikke føler mig tilpas i min krop, måske var det toasten med pålægchokoladen som jeg fik til natmad igår som gør det? Jeg føler mig ikke tynd nok, det er nok det der gør det, og spejler mig i mit skab fra top til tå.
Hun har lave min morgenmad, det gør det altså meget nemmere, ellers kan jeg hurtigt komme til og at snyde eller lægge et par gram til.
Jeg spiser det hun har fundet frem, og putter den mængte banan på som jeg skal spise. Det smager godt? Jov det gør det.
Men hvad så nu? Jeg sidder ude i køknet, og drikker resten af min kaffe, som jeg for anden gang har puttet varm vand i, og sødmælk! Normalt kan jeg virklig ikke fordrave sødmælk! Men de seneste par dage har jeg puttet det i min kaffe fx. Jeg hader mig selv for det når jeg gør det. Det er jo ikke normalt og det står bestemt heller ikke på min kostplan!.
Jeg snakkede med englen i nat, jeg tror at hun forstår mig? Jeg føler iværtifald at jeg bedre kan snakke med hin om hvordan jeg har det, end alle andre!.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar