lørdag den 10. august 2013

Grisen på grillen..

Det har gået overraskende godt i denne uge! Ingen opkastninger og overspisninger i 6 dage. Jeg har holdt mig til min kostplan og ikke et gram over, men en del under. Altså hvis jeg tæller rigtigt, lige præcis DÉR lejer spiseforstyrrelsen med mig. Fortæller mig at jeg regner forkert og at min kcal tæller er forkert så jeg må dobbel tjække. Hvorfor skulle jeg dog også lige begynde på det skidt igen?!
Jeg har ikke lyst til slik og aliveller køber jeg nået og smider det i køleskabet, spiser det næsten med øjende og samtidig panikker jeg, kan man godt indtage kcal igennem tankerne?. Samtidig forbyder jeg mig selv det. Men laver gerne mad til andre. Jeg burde vel ikke skrive ALT dette her, vel?! Jeg er bange for at tigge nogle! At andre skal tænke at jeg er mærklig. "før" var jeg bange for at andre skulle tænke at jeg var ulækker fordi at jeg kastede op! I aften er jeg bange for at blive stempelet som hin den underlige som spiser rugbrød til aftensmad, imens at de andre spiser grisse kød og alt mulige andet.
Men jeg har jo ikke lyst til at spise nået jeg får det dårligt af. Varm mad, slik osv. For jeg ved jo godt hvor jeg ender henne og det vil jeg allerhelst undgå!.
Ellers hygger jeg mig :)

3 kommentarer:

  1. Søde, du holder dig jo ikke til din kostplan, hvis du i virkeligheden spiser en del under <3 Misforstå mig nu ikke, for jeg synes, du kæmper rigtig flot, og jeg VED godt, at det er en process at nå op på fuld kostplan - men jeg tror, du skal passe på med at blive ved at sige, at du følger din kostplan - for til sidst tror du selv på det, og så bliver det endnu sværere at få spist mere på et tidspunkt.

    Du klarer det flot, du kæmper sejt og hatten af for seks dage uden opkastninger! - det er slet, slet ikke dét! Det håber jeg, du ved :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste kroko!<3 når jeg læser det du har skrivet giver det mening! virklig, de første par dage holdet jeg kostplanen, men uden at jeg hade lagt mærke til det røg der ligeså stille nået fra, jeg skær fra. måske er det derfor at det endte galt i aftes?! <3

      Slet
    2. Årh, jeg er glad for, at du kunne se, at det giver mening, søde! Jeg synes til gengæld også, at det, du skriver, giver god mening. Det lyder sandsynligt, at det er derfor, det endte galt for dig. Kroppen har nok hungret efter mad <3

      Slet