lørdag den 3. august 2013

Tanker om dårlig samvittighed. Og hygge dag med mor.

Jeg sidder lige pt. I stuen sammen med en personale. Vi har lige set dagens mand med ældre mennesker. Jeg kun ikke lade vær med at blive ked af det på hans vejen eller få dårlig samvittighed da jeg syntes at det var synd for ham den sidste at alle de ældre kvinder pånær 2 hade trykket på den røde knap.
Jeg har haft det på samme måde hvis jeg har. Været hos min far og han har kørt mig hjem. Så har jeg fået dårlig samvittighed over at jeg kunne finde på at tage hjem, lade ham køre mig. Da jeg har været bange for om han kan finde på at gøre nået ved sig selv. Jeg holder virklig af mig far!
Sidste gang jeg skulle ha sovet ved ham, fik jeg en personale til at hente mig omkring kl 01. Om natten da jeg ikke kun rumme at jeg skulle sove hos ham, og igen fin jeg lidt dårlig samvittighed over at jeg bare kun tage hjem.
Nå men nu ville jeg tage ned i byen med min mor :)
God dag til jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar