søndag den 25. august 2013

Fed tanke....

Mon jeg fylder mere i morgen end i dag? Eller omvendt?!, jeg har igen i dag spist alt for meget. Og føler ikke at jeg laver andet end at spise og så ud på badeværelset.
Jeg er igen begyndt at få tankerne om at jeg er ligeglad, ligeglad med min krop og vægt, enten er jeg tynd eller så er jeg en fed-ko! I følge CFS er jeg på min målvægt nu, ca. Jeg kan stadig ikke få den fed tanke ud af mit hovde, enten er jeg tynd eller så er jeg fed. Fed når jeg er på min målvægt. Jeg vil ønske at jeg bare kun have et normal forhold til min krop og mad! Vil ønske at det var okay at spise 3 Mars is, vil ønske at jeg ikke kun finde ud af at kaste op, det er jo så dumt Og åndssvag. Men jeg er bange for at stoppe. Her den anden dag, tænkte jeg at siden at jeg måske var så bange for at stoppe, var pga at jeg var bange for at jeg bare ville blive kæmpe enorm, og at da jeg var lille tit fik avide at nu skulle jeg altså til og at passe på, ikke spise så meget, for jeg kun da sagten spise en hel plade marbu chokolade på 200gr, da jeg gik i 5-7 klasse ca.
Så måske har spiseforstyrrelsen nået med det, at gøre i dag. Med de ord jeg fik kastet på mig dengang, for de ord hænger stadig fast!
Den dag jeg får børn, vild jeg ALDRIG sige at de er tykke osv. Aldrig! Og vil helt sikkert blive sur og ked af det h id nogle sagde det til dem, for selvom at det er (små) børn, så husker de også og ord hænger fast og kroppen husker ALT.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar