onsdag den 14. august 2013

"aften gå tur"

Dagen har igen været svær, ja det med maden. Men det er vel ingen overraskelse lige pt?  Jeg synes at det er skide svært at skulle spise varm mad da jeg (spiseforstyrrelsen) fortæller mig at jeg ville få det skidt og gå ud på wc samt at der er for mange kcal i varm mad.
Og der vil jeg ikke ende, har kun kastet op 1-2 gange på snart 14 dage. Nogle gange har jeg bare lyst til at spise en masse, men så kommer sf's onde stemme og siger at jeg bare bliver en fed ko når jeg starter i skole, plus at jeg jo udemærket godt ved hvordan det ender....
Jeg håber at det snart vender.
I morgen vil jeg prøve at komme op på de 1300, det bliver sikkert skide hammerende svært, ja!
Tror at jeg ville lave en kop the :)
Ellers har jeg været ude at gå en tur her i aften på ca 2 timer med en ven, hvor vi var nede ved søen, pilehavrn hvor vi så en Ande mor med hindes 5-6 stk ællinger:)
-Sarah-line.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar