søndag den 11. august 2013

Tanker med løg på....!!

Jeg hade nok i mig selv, mine kcal, maden jeg glædet mig til at spise, følsen af at være "høj" på sult. Ca 7 dage kun jeg tælle til, ulige dumme tal. Jeg føler mig stadig fed! Klam og ulækker. Jeg har igen overvejet at begynde at ryge, eller spiseforstyrrelsen har.
Det er SÅ pinligt at jeg har skrivet til min gamle behandler at det gik godt! Det skulle det jo ha blivet ved med indtil at hun hade svaret mig. Jeg savner hin! Jeg savner hin stadig! Vær dag, jeg savner bare at snakke med hin, det er det eneste. Jeg vil ikke være i den her sygedom for altid! Aldrig. Men selvom at jeg prøver alt for at skubbe den fra mig??! Så bliver den aliveller ved med at henge over mig som en torden sky. Minder mig om hvor fed jeg er, hvor mange kcal jeg må få, dyrke motion, sige nej til mad. Jeg føler mig efterhånden ligeså vær som en hundelort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar