mandag den 12. august 2013

20, snart 21år.

Klokken er mange, over 04:03. Tankerne for fri løb. "jeg er fed, fed og klam" "jeg VED hvornår jeg har tabt mig, når mine bryster kan være i min hånd og jeg kan passe min sorte "shin" only bukser i str. W.26 L.32. Jeg har det skidt med at jeg ikke ved hvad jeg vejer! Jeg føler mig stor! Og gruger allerede for morgenmaden i morgen som jeg sikkert kommer til at spise alene i morgen.... Jeg kan jo ikke kun leve på kaffe....
Mit hoved føles proppet, hvor er jeg på vej hen? Hvor er der ingen der stopper mig? Jeg kan jo ikke selv! Det burde de jo efterhånden vide! Nok er jeg 20år snart 21år. Men jeg kan IKKE klare maden selv! SÅ HAR JEG INDRØMMET DET! BUM, FERDIG, PUNGTUM!
Anja efter Viktor køre på play og er nu ved at se den for 3 gang i nat.
Jeg burde prøve at ligge mig til at sove ikke?! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar