torsdag den 25. juli 2013

Om at spise ude og angsten for at gå alene hjem....

Jeg har været sammen med min far i dag,  vi var ude at spise. Så hyggeligt og lækkert på samme tid. Ligenu er jeg på vej hjem fra bilka af og har i mens at jeg blogger en ven i røret. Jeg brøder mig virkligligt ikke om at skulle gå alene hjem, eller bare ginerraldt fx at skulle løbe en tur om aften eller rundt om søen. Puha.
Godt at jeg snart er hjemme, om ca 1- 1/2km.
Var jo ude at spise med min far på kiniske restaurant. Mums og nu er der også  kommet is ta-selv så det var bare Mums med mums på ;)
Jeg har fundet ud af nået som jeg skal ha arbejdet med! :
1). Sig til når jeg kan mærke sult.
( jeg kan virklig bestemt IKKE lide at indrømme det, det føles så forkert!)
2). Prøve at give mig selv lov( fx at spise 100g vingummi/lakris eller 60g chokolade står der fx. På min kostplan. Og prøve at acceptere det uden at føle mig forkert begefter <--- det bliver svært!)
3). IKKE snyde med maden, (når jeg prøver at holde min kostplan, det får jeg bestemt ikke nået ud af og jeg bliver ikke mere rask af at snyde eller at prøve at lave min ejen kostplan, ud fra den jeg har fået fra cfs.  )
4) vende mig af med at tælle ALLE. Kcal,( det ender aliveller galt sener på aften!)
-sarah-line.
Ps. Om ca 200m er jeg hjemme ahee. :)


1 kommentar:

  1. Årh, jeg har det på samme med i forhold til at gå ude om aftenen. Puha :s

    Det lyder som nogle rigtig gode mål, du har sat dig, søde <3

    SvarSlet