tirsdag den 23. juli 2013

I dag....eller igår....

Der sker ikke det vilde fortiden, faktisk ingen ting, tror jeg.
Jeg har bagt banan-boller i dag, og gud hvor var de lækkere! Det er gået skidt hele dagen, fra morgen af og indtil aften, spiste jeg næsten ingen ting, og efter aften og til nu, har bulimien bare haft kontrolden over mig. Jeg er så frygteligt bange for at dø, eller at min krop på et eller andet tidspunkt giver op. Selvom at jeg ikke kan "mærke", så er jeg bange aliveller. Jeg ved jo ikke hvordan mine blodprøver ser ud, eller calium ser ud. Måske er det det som bekrømmer mig?!.
Jeg har en læge tid D.30 i denne månede,- lige pludselig kan jeg slet ikke se nogle mening at skulle tage til læge, måske vil jeg bare have at hun skal "se" mig. Jeg overvejer at aflyse den, men samtidige, kan jeg få spurt om blodprøver.. hm hm.
Anja og Viktor 3.... Køre der ud af på mit tv, nået skal jeg jo se ;)

1 kommentar:

  1. Jeg synes faktisk, du skal ringe og få en tid til blodprøver lidt tidligere, søde. Jeg ved godt, at du har fået afslag på en tidligere tid i forhold til at snakke - men blodprøver kan de altså ikke nægte dig. Det kan man få taget, når man vil, stort set. Så jeg synes, du skal ringe allerede i morgen og få en tid. Ellers kan der godt nok gå længe, før der er tid, hvis du først spørger den 30. <3

    SvarSlet