onsdag den 10. juli 2013

2 Dage....

Jeg ved ikke hvordan jeg skal vise det, og alligeveller kan jeg ikke lade vær med at være ligeglad? Jeg har i dag (!!) Haft 2 HELE DAGE UDEN OPKASTNINGER OG OVERSPISNINGER!! det er virklig stort for mig det er nok, hvad. Over eller mindst 1/2 -1år siden sidst! Desvære kan jeg ikke helt prale med at jeg har spist nok! Er (desvære) begyndt at tælle (dumme skide lorte) kcal igen. Var endeligt kommet fra det igen. Men nu, er jeg faldet tilbage. Og hvor er det altså svært at komme op fra den grøft igen. Dog tror jeg godt at jeg ved hvad grunden er ( skriv jeg hvis lidt om for 1-2 indlæg siden?!), og aliveller kan jeg ikke komme væk fra min "redningsvest!"
Må indrømme at jeg virklig ser frem til weekendten, hvor jeg skal være sammen med min kusine og min pap(?) Kusine, (som jeg nu, ligenu har bestemt at kalde for kusine!) Og aliveller kan jeg ikke lade vær med at tænke en masse tanker "hvordan kommer det mon til at gå?" "hvad skal vi have at spise?" "Kan jeg mon lade vær med at ty til bulimien?" "kommer jeg til at sulte mig selv?" "hvad skal jeg leve af" " mon de har Skyr?" "er jeg tyk? Fed?" "han man mon se at jeg har tabt mig, lidt?" Osv osv. Dumme tanker.
Jeg har endnu IKKE fået kontaktet min læge, jeg burde! Burde ringe og sige til hin "hjælp mig! Jeg vil jo ikke være syg resten af mit liv! Jeg vil leve! jeg har været syg nok! Du er læge du skal hjælpe mig" - lyder måske lidt dumt? - lyd bedre i midt hovde!
Burde endligt gå i seng, - ser nynne for anden gang nu.
//sarah-line.


6 kommentarer:

  1. Jeg syntes det er mega godt klaret med 2 dage uden, virkelig!!
    For det er bare så svært.
    Vi ligner bare hinanden på så mange punkter syntes jeg, når jeg læser dig blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Nadia<3
      din(e) besked(er) varmer altid!
      ja det er nemlig mega svært! man kan vel samligne det lidt med en ryger, en alkoholiger eller en som er afhening af sukker. det er svært at stoppe når man først er gået igang.
      okay ej hvor sjovt :D jeg håber at det går bedre med dig? ,3

      Slet
  2. Sejt, at du har klaret to dage uden opkastninger! <3 Mindre godt, at du så har fået for lidt at spise, selvfølgelig. Kan desværre genkende det ret godt disse dage.
    Håber, du får nogle gode dage hos din kusine <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, desvære endte galt efter ca 2,5 dag. men prøver at sige til mig selv at det jo er godt at jeg holdet 2,5 dag og ikke hade nogle opk end jeg hade nogle. de er virklig ikke sjove :(
      tak søde, jeg håber virklig også at det bliver hyggeligt, uden at sf kommer til at bestemme for meget!
      :] <3

      Slet