torsdag den 18. juli 2013

At turde give slip....

Jeg ligger i min seng, det er ved at være halv mørkt nu. Jeg har grædt i dag, og mine øjne har her til aften/ hele dagen + igår været våde. Måske har jeg været får hård ved mig selv og har haft svært ved at give slip? Sådan har jeg det. Spiseforstyrrelsen dander et usynligt tæppe omkring mig, så jeg har svært ved at mærke mig selv, men jeg kan fx godt mærke hvis jeg har overspist for der gør maven ondt (og det har jeg det godt med!?) Eller hvis jeg har været selvskadende, eller haft ondt i maven pga opkastningerne. Den "smerte" kan jeg godt mærke. Men ikke de andre følser. Jeg har heller ikke været så glad på det sidste. Jeg har nok savnet at have folk omkring mig, at blive holdt om, krammet osv. Men hvis jeg så bliver spurt om jeg kan være sammen med en veninde som jeg fx ikke har set i over 1år, så bagger jeg ud. For det bliver lige pludselig for meget?!
Jeg håber snart at det vender. Måske gør det det når jeg starter i skole?.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar