lørdag den 20. juli 2013

Varm dag....

Jeg har spist morgenmad og formiddags mad i et, (?!) Skyr, fromage frais, light hindbær-Blåbær syltetøj og lidt sødemiddel. + en kop kaffe med mælk. Og så regner jeg med at tage nået knækbrød og honningmalon nu her om 1/2 times tid.
Jeg var på min målvægt i morges. Hvorfor er det at jeg ikke bare syntes at det ER godt nok? Hvorfor bilder jeg mig selv ind at jeg er gladest når jeg er tynd? Hvorfor kan jeg kun acceptere min krop (!) Når jeg er tynd og vejer under 50.. Det giver jo ingen mening, for jeg føler mig jo stadig tyk og fed, når jeg vejer 45 eller 50.
Nå lige meget.
I dag bliver det varmt! Aee, så kan det være at jeg aliveller kan nå at få lidt sol og blive brun på min alt for blege danske krop ;)
Håber at i andre nyder varmen og de 26grader som vi gerne skulle nå at komme op og rør i dag, og HUSK, HUSK HUSK HUSK, at drikke rigeligt med vand i dag, gerne mere når det ER varmt, 2-3L



2 kommentarer:

  1. Så kan du jo netop heller ikke acceptere din krop, når du er tynd, søde - så det er ikke rigtigt, når du spørger om, hvorfor du bedre kan acceptere den, når den er tynd. For det kan du heller ikke! Det er spiseforstyrrelsen, der snyder dig <3

    SvarSlet
  2. Du har rat søde krokodulle! det kan jeg ikke, værken når jeg er på min målvægt eller vejer under. utroligt hvad en spiseforstyrrelse bilder en ind. for man vil jo bare længre og længre ned :l <3

    SvarSlet