søndag den 7. juli 2013

Svært....

Det har været svært i dag, altså det med maden. Efter igår. Sf vil have mig til at tabe 11kg til min fødelsdag. Og jeg har fået under 500kcal. Selvom at sf prøver at overbevise mig stort om at jeg har fået meget mere. Det er svært at lade vær med at tro på den. Jeg bliver nærmest angst ved tanken om at jeg ikke har regnet rigtigt. For hvad nu hvis jeg har indtaget nået jeg ikle viste om, eller hvis nu nogle har slået mig oven i hovet og jeg er besvimet eller hvis der nu nogle har sprøjte flydende og usynligt fedtstof i min sodavand eller youhurt.
Jeg hader når spiseforstyrrelsen bestemmer så meget! Og jeg ikke har en jordisk chance for at sige den imod, jeg må bare vente til dagen efter og håbe på at dagen bliver bedre.
//sarah-line.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar