lørdag den 6. juli 2013

Is med far....

Jeg har været udenfor i dag, (hurra, og er stadig) eller min far ringede og spurte om jeg ville med ned og at grille hos min faster, sage ja. Han hentede mig ved 17-18 tiden og så kørte vi ned og fik is ved frøken frost, som sælger italiensk is, Jeg fik 5 kugler,
Vandmalon, hvid chokolade, æble, blodappelsin og redbull. Mums det smagte godt :) prøver at sige til mig selv at det ER iorden, mest fordi at det er gået skidt med maden i dag. Jeg håber virklig at det snart går godt, kan mærke at spiseforstyrrelsen er ved og at have godt fat i mig igen. Puha.
Jeg har love en, at jeg skal prøve at kontakte min læge på mandag. For at snakke med hin om der ikke snart kan ske et eller andet. Få nået mere ordenligt hjælp, for det her går snart ikke mere.  Jeg har en kostplan, men den kan jeg virklig ikke holde og jeg bliver nød til at få hjælp til at få stoppet mine opkastninger, som stadig ligger over 3 om dagen, hvis ikke mellem 2 og 6 ca.
Det er hård, vær dag. Og jeg føler at jeg gemmer mig mere og mere væk. Jeg svare ikke mine veninder eller venner, mest fordi at jeg ikke kan overskue det. Og igår føles det at Skulle rode op så uoverskueligt, så lod vær og det roder stadig.
Jeg har næsten lige snakket med min pap onkel (min fasters kæreste) vi stod og snakkede lidt, fordi at jeg kiggede i en bog om dukan diæten, han spurte så om hvordan det gik med mig om at holde vægten, var tæt på at græde, det er så hård at alle tror at jeg har det godt, fordi at jeg er på min målvægt. Men i virklighede har jeg det bare skidt med at jeg har taget lidt over 6kg på. Det fortalte jeg også ham. Han fortalte at jeg altid var velkommen til at komme ned og at snak, sage tak, selvom at jeg har svært ved at gå til andre når jeg har det svært. Nok mest fordi at jeg ikke tror på at jeg har det skidt.
//sarah-line.



3 kommentarer:

  1. Jeg håber virkelig, du får snakket med din læge, søde. Der MÅ altså findes noget hjælp til dig! Ellers så kontakt lms, som vi snakkede om på et tidspunkt. Noget SKAL der ske! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, ja det Syned jeg virklig også! det vil jeg prøve, men hvad kan de gøre? <3

      Slet
    2. Så vidt jeg har forstået, så kan de hjælpe, når alt andet svigter. De kan hjælpe med at kæmpe for at komme i behandling - men de kan også selv tilbyde dig samtaler. Jeg har en veninde med bulimi, som over to år har haft en samtale om ugen med en frivillig fra lms. De har mange frivillige, som har telefonsamtaler med folk, som har brug for det. Det, tænker jeg, kunne være en støtte for dig måske. At have en og snakke med, som forstår. Alle de frivillige har selv været syge engang. Jeg synes, det er værd at undersøge <3

      Slet