tirsdag den 2. juli 2013

Sommerferie....

Jeg har sommerferie, og jeg glæder mig allerede til at starte i skole igen. Det var nået andet sidste år, siger jeg til mig selv, for der gik jeg jo i behandling og hade ligesom nået at se frem til. Nu ser jeg bare frem til at jeg skal starte i skole om 6 uger.
Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge min ferie på, jeg er ligesom fyldt op, fyldt op af tomhed og ingenting.
Jeg har fået avide at jeg skal sætte nogle mål, men lige pt har jeg ingen mål (!) Kan ikke komme i tanke om nået som gør mig glad. Eller nået som holder mig oppe.
Spiseforstyrrelsen fortæller mig at jeg burde tabe mig, og jeg kan ikke lade vær med at give den rat, "så har jeg jo også nået at give mig til" om hvor meget jeg kan tabe mig på ca 6 uger. Jeg hader mit hove, det frustrer mig at jeg ikke har styr eller kontrol over mine tanker.
Måske skulle jeg bare sætte mig et mål om at byg en stige der er så lang at jeg kun klatre op til månen. Eller måske lede efter enden på regn bugen, og håbe på at lykken findes et sted. Hvor der er plas til mig.

3 kommentarer:

  1. Årh, hvor jeg kender det! De sidste mange år, har jeg også bare brugt ferier på at tabe mig... Set det som en chance, jeg ikke kunne lade passere. Og når der alligevel ikke var noget behandling i ferien, så kunne det jo også være ligemeget. Sidste år stod jeg imod. Håber, vi kan gøre det i år, begge to <3

    SvarSlet
    Svar
    1. dine ord betyder nået vær gang! du er fantasik ogsåselvom at jeg ikke kender dig :)
      jeg synes at du er sej at du stod imod sidste år søde, hvordan er det så nu? :)
      det håber jeg også :) <3

      Slet
    2. Årh, i rigtig meget lige måde, søde! <3

      Tak, det er jeg glad for, at du synes. I år ved jeg ikke, hvordan det bliver - håber da, at jeg kan stå imod igen. Har en kamp i mit hoved omkring spisningen, som du måske kan læse i mit nyeste indlæg. Men regner da med at kunne stå imod! :-)

      Slet