søndag den 14. juli 2013

Det er søndag i dag, Ligenu er jeg der hjemme og ligger på gulvet. Prøver at finde ud af mine følser og overvejelse om hvad jeg skal svar natte vagten, som har spurt om jeg er klar til nat mad. Endlig overvejer jeg at svare nej, men spiseforstyrrelsen larmer og fortæller at jeg skal have mad, jeg kan jo bare gøre som jeg gør med alt andet mad. Jeg kan ikke overskue at skulle sige den imod og samtidig har jeg bare lyst til at låse mig inde og aldrig komme ud.
Jeg var hos nået familie i weekendten, endligt rigtigt hyggeligt, selvom at jeg følgte mig lidt malplaceret. Igår var jeg til abc beatch party, rimeligt fedt :)


3 kommentarer:

  1. Ej, jeg blev selv inviteret til beach party i Grenå :-) Tænk, hvis jeg var kommet afsted, så kunne vi have mødtes :-)

    SvarSlet