lørdag den 30. marts 2013

sikke endag, men god dag!!

puha sikke endag :) en god dag!
jeg er hos min skønne kusine ligenu, så det er derfor at jeg ikke har blogget, men skal hjem imorgen. så der kommer nok lige et par indlæg, som jeg har lavet her til aften. plus at der nok også skal komme nogle billeder :D

jeg har virklig prøve på og at sige til mig selv at spfèn bare ikke skulle ødelægge hele min weekendt, men det har den dog gjort lidt! det er virklig svært og at skubbe den fra en når man endeligt virklig prøver på og at skubbe den væk, så er det ligesom om at den bare bliver stærkere?! :(
jeg har prøvet på og at spise hvad jeg ville, og spise når min kusine også spiste, og det er gået fint, tror jeg?! :)

nå men ville smutte i seng nu her :)
sov godt søde læsere<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar