onsdag den 13. marts 2013

I dag.

Jeg er næste lige kommet hjem fra en lille times træning, sammen med nogle fra min skole af.
I dag har jeg ellers været på café ( madam sund)  med min kp fra skolen af, det var super hyggeligt, og vi fik snakket om, hvad jeg skal når jeg ligeså stille begynder i skole igen.
Jeg har ellers haft pause der fra i et par måneder, pga spiseforstyrrelsen, da den var rigtigt hård på et tidspunkt, det er den stadig, men ja.
I dag ved jeg ellers ikke rigtigt hvad jeg skal, jeg har overvejed en lille løbe tur, selvom at jeg har fået avide at det nok ikke er så godt for min krop,  måske. Midt kalcium er også bliver lidt lavt igen, ikke meget, men lidt. Så jeg er lidt forvirret over hvad jeg skal. Jeg vil godt begynde at træne igen, og da vi jo snart har søndersø løb, vil jeg godt vinde det, ( vi, min skole, løber for handicap løbet) sidste år, vandt jeg for dem som er under 18år, selvom at jeg var 19år, men det er en anden historie. :)


6 kommentarer:

  1. Hej søde :-) Eller nej, må jeg godt kalde dig søde? Og føler virkelig, at jeg kommer tæt en på livet af dig, når du læser dine uredigerede ord. Tak, fordi vi må være med.
    Jeg kom sådan til det tænke på det mht at træne. Jeg synes, det er så ærgerligt, at man tager al træning fra anoreksi-ramte piger. Der er altså også den positive del med træningen. Jeg studerer selv sundhed, så jeg ved hvad, jeg taler om. Det er lige så meget den mentale del af træning. Det, at man kommer afsted og føler, at man "lykkes" med noget af det, man gerne vil. Og det giver selvtillid. Og dermed i sidste ende selvværd.
    Så drop for gudsskyld ikke AL træning. Noget træning kan gøre dig rask.
    Kram Lysflamme (www.lysflamme.wordpress.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, ja det er skam helt iorden :)
      okay tak? hvordan sådan helt præcis mener du? :) ej undskyld at jeg spøger :l
      jamen det var så lidt :)
      Jaah, det giver jeg dig rat i, det er synd for dem. men forstår det godt hvis man er meget langt nede, hvis du forstår.
      ja, præcis.
      :)

      Slet
  2. Hejsa :) hvad er dit kalium på? for hvis det er dårligt så skal du nok vente md at belaste hjertet yderligere - kram fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)
      det er 3,3. det er ikke meget, men kun meget lidt :)

      Slet
  3. okay, det er vist lige på grænsen til at være skidt ikk?

    SvarSlet
  4. Jeg ved det faktisk ikke helt, sidste år, da jeg lige var begyndt i behandling og fik tjækket mine tal, var det på 3,2. men det skal jo helst være på 3,5. så meget ved jeg :)

    SvarSlet