torsdag den 14. marts 2013

Dumme tanker.

Jeg har viklet midt tube halsteklæde en gang mere rundt om halsen, fordi at jeg er sikker på at dobbel hagen kan ses af alle, at de tænker at jeg er stor. jeg kan mærke at tårene er ved at præsse på, men jeg kan ikke give efter, selvom at jeg ønsker det?! Bare lade tårene rende. Nej, jeg kan ikke engang græde!
Jeg nipper lidt til min morgenmad, vanilje Skyr fra Thise.
Tallene vokser oppe i hovet på mig, jeg er for stor, stor, stor, stor!
I morges da jeg hade lagt lidt makeup, tænkte jeg i et kort sekundet, at jeg var flot.
Hade et kønt ansigt, og bliv en smugle sur på de fyre som jeg så oppe en trænings centret, eller nede i byen, HVORFOR LIGGER DE IKKE MÆRKE TIL MIG? er jeg for dullet? For stor? For lille? Grim? For meget makeup? Så de mon det som jeg prøvede at gemme på, det som jeg ikke kan vise til min familie fordi at jeg endnu engang er bange for at såre dem? Jeg tænkte at nu var det en del af mig, jeg er...... Syg?! .... Jeg er hvertfald ikke normal.!

Jeg skal til læge i dag, jeg ovrvejer om jeg skulle spørger hin om hun kun se om jeg manglede nogle vitaminer eller andet i kroppen. Midt hår fælder ( men vi taber jo også omkring 100 hår om dagen) og det er glans løs, men aliveller kan jeg ikle få mig selv til enten at bruge shine sprey, eller tage piller, for hvorfor skal jeg få midt hård til at syne at det ser sundt ud når jeg ikke engang er det? Syne at midt hår har det godt samt resten af kroppen?....
Årh giver dette indlæg da overhovedet mening?


1 kommentar: