torsdag den 14. marts 2013

Når nogle får en til at smile....

Jeg var jo ved lægen i dag, så nu har jeg fået den allersidste vaccination mod livmoderhalskræft. - Gid der fandtes sådan en vaccine mod alt kræft, så ville vi rede mange flere liv.
På vej hjem fra lægen af, så jeg to unge forældre, tænker at de måske var i starten af 20'erne, de så i  hvertfald ud til at være mendst under 25-22år. Men jeg kun bare ikke lade vær med at være glad/ smile af dem, fyren gik med barnevognen, og da der skulle myggenæt på, hjælp de hinanden. :) det var simpelthen så sødt.
Jeg glæder mig selv til den dag jeg får børn, jeg håber sådan at jeg får en pige og en dreng, gerne 2 af vær ( vil godt have ca 4 børn :) jeg håber bare sådan at jeg kan få lov til at kalde min datter Emma-Sophia. Synes bare at det er sådan et smukt navn :)

<3


2 kommentarer:

  1. Puh jeg mangler også bare lige det sidste stik. Kan bare ik tage mig sammen, er virkelig bange for nåle.
    Og selvfølgelig skal du have alle de 4 børn som du ønsker, og mon ik der nok skal være en pige imellem, så hun kan få det søde navn

    SvarSlet
  2. Årh, jeg bliver også helt glad, når jeg læser om din oplevelse med de unge forældre. Det er fantastisk. Jeg ønsker også, at jeg en dag får børn, selvom det virker totalt urealistisk for mig lige nu.. :-)

    SvarSlet