tirsdag den 19. marts 2013

....

Jeg prøver at komme i tanke om hvad jeg har lyst til, kostplanen ligger forand mig, men jeg har slet ikke lyst til nået af de 2 ting som står der på, en bolle med ost og fx. 1skv saltkød, eller nået youhurt med mandler, rosiner og havregryn. Jeg kan ikke tage stilling til det, lige plusseligt. Et æble og en kop kaffe vil være meget bedre. Men også dumt, ligeså dumt som da jeg ikke nåede at få morgenmad igår.
Når jeg skal følge kostplanen SKAL den følges til pungt og prik.
Årh hvor er det dog bare svært, lige pludselig :l

1 kommentar:

  1. Kender det så meget, pludselig fjernes lysten bare helt fra det mad som står på planen, jeg har ofte gjort det at jeg har spist noget andet, men så stadig er tilsvarende i forhold til kalorier. Det er måske heller ik smart at blive ved med at tælle kalorier, men det er bedre end at spise mindre (:

    SvarSlet