onsdag den 20. marts 2013

Dagen....

Jeg tror ikke at jeg har været mere frustreret, som jeg er nu. Eller har og har.
Tankerne flyver rundt i hovet, og aliveller ikke, jeg holder mig indendøre i min oste klokke. Og mærker ikke rigtigt mine følser ?!
Får jeg ikke behandling, føles alting lige meget, ( men det er det jo ikke?!) For a hvad jeg kun forstå fra igår af, så kan jeg nok ikke få behandling. Måske er det bare fordi at jeg godt ville have at nogle skal se MIG, lægge mærke til MIG, høre på MIG, sig til MIG at alting nok skal gå, også selvom at jeg ikke tror på det.

Jeg klarede ellers 2 hele dage uden overspisninger ( ca, jeg hade i hvertfald ikke nogle mandag og igår) og i samlagt ca også 2 dage uden opkastninger ( hade ingen hele mandag, og kun 1 fra morgen af igår, resten af dagen hade jeg ingen) men så i dag sprang bomben ligesom, jeg var ellers fuldt og fast på at nu skulle jeg famne bare vise alle sammen at jeg sagten kunne klare ca en ugen uden værken opkastninger eller overspisninger.
Men jeg tog fejl.
Måske skal jeg bare lade vær med at se det som et nederlag at jeg kun holdet i 2 dage? <--- det giver ikke mening?

Billedet er nået frugt slik, det er hvis sundre end alm slik. Og så en kop kaffe, med extra pulver-kaffe i, som hvis gerne lige pt. Skulle rede midt ellers så kaos hove. Selvom at jeg burde drikke vand, eftersom at jeg igår aftens, nat, og i morges hade lega hovedpine.


5 kommentarer:

  1. JA du skal lade være med at se det som et nederlag søde! For du gør det bedste du kan, og ingen er nogensinde perfekte...jeg prøver også selv at undgå overspisninger....og det går da også glimrende....lige indtil det alligevel sker igen...pis!! Men det er jo netop derfor de kalder det en spiseforstyrrelse....! Det er hele ens spisemønster der er forskruet...ikke kun det at vægten er under det normale...det handler jo i bund og grund om tankerne, og det ved jeg du ved...tror måske bare du er lidt for hård ved dig selv? Hvad er grunden til de ikke vil give dig behandling? eller grunden til du tror de ikke vil? Kram fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit svar søde<3
      ja ingen er perfekte, årh ja, lige præcis, det går så godt lige indtil at det sker igen. og så tænker man at nuhvor dagen aliveller er ødelagt, kan resten af dage ligeså godt være lige meget.
      Ja det må være derfor, kun de ikke ha fundet på en andet ord, end spiseforstyrrelse? eller et andet ord for bulimi, føler mig så forkert når nogle siger det om mig :l
      det kan sagten være at jeg er det, eg har faktisk ikke tænkt den tanke,
      jeg ved det faktisk ikke, men af hvad jeg kan forså, sådan da, så mener de vel at de nok ikke kan gøre mere for mig end hvad de har gjort, så jeg ved ikke rigtigt hvad der skal ske nu, :(
      de siger at det eneste der hjælper er at jeg følger den kostplan, men jeg har sagt til dem at det er bare svært, og jeg er 110% sikker på at ingen forstår mig om hvor frustreret det endligt er at når man gerne vil, men at spiseforstyrrelsen bare får en til 120 andre til og tanker....
      har dog tit tænkt at jeg bare burde flytte her fra hvor jeg bor nu, men har så ingen idé om hvor jeg så skal flytte hen.

      Slet
  2. Hvad?! Bliver du ikke tilbudt behandling? Hvordan retfærdiggør de lige dét?
    Og så synes jeg, det er en sejr, at du holdt i to dage - ikke et nederlag! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej ikke af hvad jeg har forstået, men jeg skal lige have fat i englen i morgen, så hun kan forklare mig helt præcis hvad de sage, selvom at hun først kommer kl 13:30 ca.
      Retfærdiggør??
      tak søde, det vel bedre en 2 timer :D

      Slet
    2. Det lyder som en god idé, søde. Så må du endelig fortælle nærmere, hvis du vil selvfølgelig :-)

      Ja, retfærdiggør :-) Altså, hvordan kan de mene, at det er en retfærdig beslutning at afvise dig - mente bare, hvad deres begrundelse var. Men det har du jo allerede svaret på, så det er helt fint!

      Ja, det er nemlig så! :-)

      Slet