lørdag den 9. marts 2013

en af de der dage....

Igår ( d.8/3-12 ) hade jeg bare en af de der jeg-ved-ikke-hvad-eller-hvor-jeg-skal-placer-mig-selv-henne-dage. lige fra "morgen" af (stod op ved 11-12 tiden) hade bare den der følse af at jeg fyldte det hele,at jeg var kæmpe og var mega fed. så det tog lidt extra tid at komme ud af sengen, da det så var gjort og jeg skulle morgen/frokost- mad, bliv der bare kaos i hovet? ( kan ikke lige finde andre ord på det) selvom at det bare var et stykke kænkbrød som jeg skulle have med pålæg,så var jeg næsten lige ved at græde, tænk at man kan blive bange for det? bangefor om man nu tager på :l 
endnu mærkeliger er at jeg ca 1 time, til 1 1/2 time efter sagtens kun spise boller og kage og en kop kakao. jeg bliver seriøst ALDRIG klog på værken mig eller spiseforstyrrelsen! 

jeg var jo ved lægen torsdag ( 7/3-12) og min læge er jo altid så sød at spørger mig om hvordan det går, og jeg svare som altid "det ved jeg ikke"  -tror at det er ved og at blive sådan et kende tegn jeg-er-hin-der-der-ikke-ved ;D 
nå men hun spurte mig om hvor mange gane jeg kastede op om dagen, og jeg varede ca 3-8 gange. altså 3 gange på en virklig god dag og ca 8 på en rigtigt skidt dag. hun sage at det kun man godt se hvor i jeg bryd "nå forsatan det er jo ikke godt" "hvad ligger den på?" "3,3" "nå okay" men jeg har har fået en ny tid OM 1 MÅNEDE  -_-
for nu skal jeg jo aligeveller snart til Herning, og så håber og krysser AAAALT hvad vi har af hår på at jeg kan starte i behandling igen,  om 6 måneder hvis vi er rigtigt uheldigt!!!!!! 

(for rasten har jeg lige gjort dette indlæg ferdig, da jeg nok begyndte på det ved 21-22 tiden, :)




billede fra i sommers. 

6 kommentarer:

  1. Hej Sarah-Line, jeg er ny læser på din blog...eller det vil sige ny fastlæser, for har fulgt lidt med et stykke tid. Jeg vil bare sige at du er simpelthen så smuk en pige, og du fortjener at få det bedste! Jeg kender godt tankerne om at man ikke fortjener det hvis ikke man er undervægtig, men det er bare med at holde fast og komme afsted til samtaler alligevel, for tit kan de hjælpe en med at vende tankerne til noget positivt, og hvis du ikke tager afsted får du aldrig korrigeret den tanke...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig :)
      mange tak, det er jeg rigtigt glad for :) hvor kan jeg finde din blog henne? nu har jeg kigget ( næsten ) over alt :)

      Tak hvor er du sød, og uden at kende dig eller ved hvordan du ser ud, så i ligemåde!
      Puha jeg ved at du har rat! jeg har heldigvis min kontakte pærdago med, måske hjælper det lidt, det er vel bare never og nervøsetet.
      Jeg har gået der før, men det hjælp kun da jeg gik der nede, desvære.

      Slet
  2. Søde du, har skrevet en kommentar på dit andet indlæg. Bliver bare nødt til at sige - håber ik du er blevet tyndere siden sommer, siden det billede er blevet taget :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg ikke :)
      min vægt svinger højest i mellem 4-6kg. desvære der hvor jeg ligger nu er desvære også der hvor jeg føler mig allerbedst tilpas i følge hvordan jeg har det til min krop. kan slet ikke være i mig selv når jeg er på min målvægt ca.

      Slet
    2. Det er fordi du ikke har haft psyken med når du er nået målvægten søde. Det tror jeg inderligt på

      Slet
    3. Ja det kan du have rat i søde.

      Slet