mandag den 11. marts 2013

Må man godt?....

"Må man godt gøre nået halvt selvom at det skal gøres helt?"

^tanken remte mig igår inden jeg skulle sove, må man godt gøre nået halvt, selvom at det skal gøres helt. Hvad det hænger sammen med har jeg ikke fundet ud af endnu.

Billederne er fra i dag af, faktisk har jeg lige taget dem, undtage the kanden.
Når jeg kigger på de billeder kan jeg ikke lade vær med at tænke, JEG ER TYND, OG SLET IKKE SÅ TYK OG FED SOM JEG TIT FØLER OG TÆNKER AT JEG ER!!
Jeg har aldrig trodet at jeg skulle sige eller skrive det.
Men når jeg ser dem, så kan jeg jo godt se at jeg slet ikke er tyk eller nået?
Jeg har hvis en hel DEL som jeg skal ha arbejde med!





10 kommentarer:

  1. Jeg bliver NØDT til at kommentere... Du er virkelig tynd! Du kunne sagtens bruge et par ekstra kilo. Det ville klæde dig. Som en kvinde krop. Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, du kender vel selv tankerne? om at man er bange for at fylde for meget. og det at man har svært ved at se at man ER tynd.
      <3

      Slet
  2. At gøre noget halvt, som man skulle gøre helt.
    Føler selv det er sådan jeg føler det med at blive trak nogle gange. Man gør det fordi man vil, man vil gerne være rask normal men alligevel skriger alt indeni imod.
    Men jeg syntes det er fantastisk at du selv kan se det på billederne, jeg fik også engang selv et chok over billeder fra min lille brors konfirmation.
    Msn fatter det bare ik, er man så tynd, man tænker det kan virkelig ik passe.
    Men det passer jo, det er bare den onde sygdom der bilder en der modsatte ind.
    Jeg syntes det er så stærkt af dig at skrive det !

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har rat i nået i det du skriver, måske er det det jeg mente, at jeg godt ville være rask, men nået i mig kæmper bare imod. man vil godt være rask ( det hele) men sygedommen ( det halve) kæmper imod?!

      Da jeg så dem kun jeg godt se det, men nu tvivler jeg, om der er nogle som har lejet med billederne i mens at jeg har sovet?! ( <---- årh ha det lyder jo fuldstændig skørt!)

      Godt at du også selv kun se det, for ja man får et " chok" og præcis, for man ser jo nået helt helt andet når man ser sig i spejlet, vinduet eller andet.

      Slet
    2. Jeg gør selv det at jeg prøver at tænke helt objektivt.
      Kigger på billederne ( de er ikke redigeret)
      Kigger på BMI tallet - for lavt.
      Så må det jo være sygdommen der ændre den skikkelse i spejlet, den bilder en løgn ind. Problemet ligger bare i, at det er så svært at gå imod sygdommen. Det er derfor du har brug for hjælp søde.

      Slet
  3. Vil lige sige at jeg har ændret mit navn- fra Lise til Nadia, men er den samme. tør bare først nu vise mit rigtige navn

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har været inde og at læse det, og jeg synes virklig at du er sej! og hvor er din hund bare super skøn!<3

      Slet
  4. Det er en interessant tanke faktisk. Jeg vil sige, at man generelt gerne må gøre noget halvt, selvom man burde gøre det helt. For måske er dét, at gøre det halvt, et skridt på vejen til at gøre det helt? Men hvem bestemmer egentlig overhovedet, om det SKAL gøres helt? Det kommer vel an på, hvad det handler om :-) Jeg ved ikke, hvad jeg vil sige med den her kommentar - kom bare til at tænke sådan, da jeg læste dit indlæg :-)

    Og så elsker jeg, at du drikker yogi-the. Jeg er ikke selv the-drikker, men englen og klokkeblomst drikker det, og jeg har en hel æske fyldt med yogi-the citater! :-)

    KNUS <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt rat! for hvem bestemmer det endligt?
      kom til at tænke på nået, nu hvor jeg sidder og svare på din besked, :)
      når man skal tage på, så kan man da ikke bestemme om man kun vil tage det halve på, selvom at man skal tage det hele på?
      Og det er helt iorden :D

      Det smager såå godt! er virklig "stor" the samler, haha :D når jeg ser nået the, som enten har en flot indpakningen ( hedder det ikke det?) eller ser pæn ud, så tænker jeg at så må det også smage godt! :)
      lige fortiden er jeg rat vild med sweet chai, den er så god! den er rat kryddert i det, sådan stærk, det er nok ene af de eneste the pakker som jeg har tømt sådan helt ( har ca 2 breve tilbage :)
      også er jeg også rat vil med celestial. som også laver nået lækkert the. er nu så heldig at jeg har fået mig en ( bodum-) the kande, så er jeg fri for at rejse mig flere gange hvis jeg fx ser en god film :D

      Slet
    2. Hmm.. Altså, det kan jo være en start at tage det hele på. Jeg tænker bare, at måske man ikke er i stand til at beslutte sig for at tage det hele på og derfor starter med at beslutte sig for kun at tage det halve på. Det er ikke optimalt, men hvis nu det kan få en igang med at spise. Og så kan det være, man er i stand til at tage beslutningen om at tage resten på, når man kommer der til. Giver det mening? Selvfølgelig er det mest optimale at tage det hele på :-)

      Jo, det hedder det :D Jeg kan også blive ret fascineret af alle de flotte indpakninger, og jeg synes, the dufter helt vildt godt, men jeg er bare ikke så vild med at drikke det. Synes, det er for tyndt, og at det er lidt som vand med smag, hehe :-) Egentlig mærkeligt, for jeg kan jo godt lide saftevand eller sodavand, som er lige så tyndt. Men det er jo heller ikke varmt :-) Jeg har engang fået en chai-latte, og den var jeg fuldstændigt vild med! Den smagte virkelig godt - men sådan en er også noget tykkere, end en almindelig kop the :-)

      Slet