søndag den 5. maj 2013

Om næste år.

Selvom at der stadig er ca 1- 1,5år til at jeg skal flytte her fra kolieget af, så køre tankerne stadig på fuld tryk om hvad jeg skal når jeg skal stoppe her, jeg vil bare godt have det på plads så DET ikke fylder i hovet. Jeg tror næppe at jeg egner mig til min ejen lejlighed lige pt.
Jeg tør heller ikke, tror jeg. Jeg vil godt, men kan ikke. Hvad nu hvis spiseforstyrrelsen bare tager endnu mere overhånd, selvskaden, tankerne, angsten osv.
Det er heldigvis langtid siden sidst ang selvskaden. Jeg har tænkt på det. Men har bare ladet tankerne være tanker.

Jeg har først en tid ved min læge d. 11/6 i næste månede. Jeg føler ikke at hun forstår hvor vigtigt det er for mig at kun komme hen til hin og bare få læsset af. Men når jeg så endeligt er der, så kommer jeg tit bare til og at sige ja til nået som jeg tror at der passer på mig. Sådan var det også da jeg gik i behandling..

Jeg skal i skole i morgen, men ved ikke om jeg kan overskud det, også selvom at jeg skal møde kl. 12 ca. Årh ha. Jeg burde vel bare gå i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar