mandag den 13. maj 2013

"den fede spiseforstyrrede, som ikke må te sig"

Jeg er på vej hjem fra skole af nu, og har ondt i maven/ oppe ved de nederste riben, tænker at det sagtens kan være pga. For meget mave syre.
Dagen har ellers været okay, god.
Og jeg fik købt en sandwich med bacon, kylling, salat og dressing. ( ved ikke om der var andet i.
Da kl var halv, ville jeg til og at til time, og de andre spurte om hvad jeg skulle, sage at jeg skulle time. Fik så avide at vi skulle lave mad ovre i køknet, hvor efter at jeg så fik sagt "jamen jeg har jo lige spist"
Og begefter tænkte jeg så" undskyld, jeg skal nok være normal!"
Jeg er virklig næsten på min "rigtigt" vægt og her snakker vi om små 500- 700gr. Jeg føler mig sku normal! Og nu er der ikke længre nogle undskyldninger for ikke at må tage en bolle mere, et styk kød. Eller få en kommentar om at man altså er for tynd eller " har du ikke tabt dig?" Jeg er på den vægt de kloge og alle andre vil have mig på, og så kan jeg jo ikle gå rundt og te mig som en tosse, eller tro at jeg er nået jeg ikke er. Jeg føler mig som en "fed anorekteker!" Selvom at jeg dog er stempelt som en med bulimi, på papiert altså.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar