søndag den 12. maj 2013

Mor's dag.

Endligt hade jeg overvejt om jeg skulle tage hen for at træne i dag, men så skriv min mor om jeg ikke heller ville hen til hin og at hygge med hjemme bage banan kage, med chokolade- orange-knas, og lækker chokolade og lakris is. Hvem siger nej til det?! :D
Så må jeg bare træne lidt i morgen, jeg kan faktisk allerede mærke en forskel på mine ben og især min læg - muskel! Så får man da især lyst til og at træne mere, :)
Jeg er nok ikke den person som går så vanvittigt op i det der mor og far's dag. Synes faktisk at det hurtigt kan blive for amrikansk med alle de der traditioner. Det samme gælder valetine, jeg tror at jeg nok er lidt mere gammel dags på det pungt. Jeg vil meget heller tage mine forældre med en tur på café, i biografen eller ud og at spise1-2 gange om måneden, end at holde mor og far's dag, samme dag som alle andre. :)
- sarah-line




1 kommentar:

  1. Det er okay at bære lidt gammeldags :p
    Men det er nu også bare hyggeligt at fejre mor lidt, bare for at være mor :)
    Og kagen ser virkelig lækker ud!

    SvarSlet