torsdag den 16. maj 2013

Banan/vanilje youhurt

Efter at min mobil ikke ville oplode det andet indlæg, ligger jeg et nyt ud :p
Til banan/vanilje youhurt skal du bruge :
1 banan ( 100gr brugte jeg :)
200gr vanilje youhurt fra cheasy ( kommer slf an på hvor meget du kan lidt vanilje, du kan sagtens skifte det ud)
10gr mandler.
Blænd banan og vanilje sammen med en stavblænder til der ingen klumper er fra bananen (er sikker på at man også kan bruge en gaffel. )
Hak mandlerne grove
Hæld "youhurten" op i et glas og drys med mandler.
Volla, perfekt til et mellem måltid :)


3 kommentarer:

  1. Det lyder lækkert, men jeg må lige tilføje, nu du selv har snakket om dit kalorieindtag... Det er meget få kalorier for et mellemmåltid. Og en let måde at øge dit indtag, ville være at skifte til en sødmælksyoughurt :-) Det er det, jeg spiser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak<3, ja det har du rat i nu hvor du nævner det, tror bare ikke at jeg lige tænkte over det :) det var bare lige nået der hurtigst skulle prøves igår da jeg var kommet hjem fra træning :)
      iihj det må prøves :) hvilken smags variant er du mest til? :D
      og igen mange gange tak :)

      Slet
    2. Jeg kan faktisk godt lide youghurt naturel - og så med fibersund :-) Mmh. Men skal der være smag i, så er jeg mest til pære-banan :-)

      Slet