tirsdag den 14. maj 2013

" dårligt samvittighed, forsvind nu, TAK! "

Jeg prøver at holde fast i mine tanker om ingen opkastninger i dag, men Holda op hvor er jeg bange for at det kommer til og at ske! Sådan virklig seriøst. Hvis jeg tager op og træner så håber jeg sådan at den dårlige samvittighed ville forsvinde! Bare lidt.  Jeg ligger på sengen nu, inde på værelset, endligt var det mening at jeg skulle side ved bordert til kl 19. Men skulle lige give en veninde nået. Og nu ville jeg famne vise at jeg godt kan være alene uden at personale, skal tro at jeg kaster op, nu vil jeg famne! Jeg føler virklig at jeg er kommet langt på bare ca 1-2uger. Men som jeg har skrivet før så ved jeg også at det lige så hurtigt kan vende igen!!.
Til aftensmad fik vi lasanige ( staves?). Det smage rigtigt godt, dog føler jeg at jeg fik taget for meget, plus brød også, men er sikker på at det er normalt, måske skulle jeg gå ud og få det bekræftet om det var normalt, for lidt eller for meget. Selvom at jeg nu er sikker på at spiseforstyrrelsen prøver at bilde mig en masse ind.
:)
~ Sarah-line.
Ps. Dagens billede.
Min momse og jeg for nogle uger siden, da jeg var på sjælland for at fejer hins 89års fødelsdag. :)
Hun er en af mine forbilleder<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar