tirsdag den 14. maj 2013

Fra "Xs/s til s/m?

Her for nogle uger siden, købte jeg 2 par bukser til open by night. Et par med faver og så et par i grå.
Bukserne er allerede ved og at være for små til mig, tænk at 5kg kan gøre så meget. Dog prøver jeg at sige til mig selv at ' at det jo ikke er normalt at kunne komme ned i en Xs/s'. Dog synes jeg at det er lidt svær og at acceptere, at de allerede er ved og at være forsmå, og pinligt?!. For hvad vil andre ikke tænke?
MEN! Jeg skal muligvis tage ydeliger 5-6kg på så jeg kommer op og vejer 55kg, da jeg skal have nået at omdanne muskeler af. Jeg har snakkede med en personale om at jeg synes at det er liiidt svært at acceptere, men som han siger så skal jeg lade vær med at fokuser på de der tal og istædet for kigge på hvordan min krop ser ud og hvad der er bedst for den. Men som han siger, så ved han godt at det er svært. Men jeg er sikker på at det nok skal lykkes, heller være healthy and trained, than thin and unhealthy.
~ Sarah-line


2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, det er svært at acceptere - sådan havde jeg det også selv, da jeg måtte vinke farvel til xs... Jeg synes, du er sej! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak søde, ja det er virklig svært, at acceptere. men det er det bedste at gøre, især hvis man godt vil have det godt igen, ellers sidder man bare fast i sygedommen.
      og det er du altså virklig også :D <3

      Slet