onsdag den 15. maj 2013

Fra spiseforstyrrelse, til frihed. - ny banner.

Som nogle nok kan se så har bloggen fået ny banner ( hedder det ikke det? ) så nu hedder den, "fra spiseforstyrrelse til frihed." I stædet for " i mellem dig og mig". Dog skal man stadig skrive imellemdigogmig.blogspot.com for at komme til bloggen. Håber ikke at jeg forvirrer jer for meget. :)
Jeg har valgt navnet, da jeg synes at det passer rigtigt godt til der hvor jeg står ligenu. At jeg kæmper mig ud af spiseforstyrrelsens fange arme og ud på den anden side. :)
Håber at I allesammen har indtil nu haft en super dag, det har jeg! :D
Og husk, del, del, del, bloggen :D<3

6 kommentarer:

  1. God idé at du har samlet det hele ét sted, søde :-) Så kan man jo også virkelig følge med i din udvikling ved at læse helt gamle indlæg og sådan :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg også, og det var også præcis det jeg tænkte :) så ville folk nok heller ikke blive så forvirret :p

      Slet
  2. Super godt !!
    Håber du vil kigge forbi :)
    Knus //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg synes også det er super fedt, at du holder dig til en blog, på den måde kan man jo virkelig følge dine små fremskridt mod et sundere liv uden sp

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde, ja det er også det nemmest, ellers bliver man bare lidt forvirret :)

      Slet