fredag den 11. oktober 2013

tanke-bobbel

Det står stille på bloggen, jeg beklager, undskyld. 
men det går ikke alt for godt fortiden, det må jeg indse om jeg ville eller ej. 
jeg har ikke rigtigt lyst til at være nogle steder, og er endligt bare ked af det, både med og uden tåre. 
spiseforstyrrelsen fylder virklig lidt fortiden og jeg er ligeglad med hvad jeg spiser og om jeg bliver tyk?! (stadig forvænget spejlbillede af mig selv?!) selvskaden fylder og jeg føler mig nok vær dag endsomt og har ikke lyst til at komme i skole, eller kunne overskuge larm og det at de andre er der. 
jeg kan godt grine, gjore jeg faktisk her til aften. :) 
jeg har lige lært at strikke, vilket jeg endligt ser som en meget god tidfordriv, og gemmer mig selv væk i min egen bobbel. ellers ligger pusselspild. :) 

knus. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar