fredag den 4. oktober 2013

svar.


Der er ikke sket så meget i denne uge, ikke andet end at jeg var ved lægen igår for at få en stivkrampe vaktiond, så nu er min arm rat så øm, men øm-heden er ligeså stille ved at forsvinde. men holda op hvor var det svært at tage tøj på i morges. 
Jeg har også fået svar fra psyk, om de kun hjælpe mig. og det kun de, og jeg ville få et brev på et tidspungt. nøj hvor jeg dog hader når man ikke kan få et  nøjagtigt svar om hvornår der kommet et brev, for strænks går mit hove i selv sving, "der kommer sikkert ALDRIG et svar!" "er det 1 år, eller 1-3 uger vi snakker om?". jeg skal til sådan nået udredning, men om det er samtale eller nået helt andet ved jeg ikke. arrg, jeg kan slet ikke have at jeg ikke ved hvad der skal ske, jeg bliver jo NØDTIL at forberede mig længe længe før, både hvad jeg skal have på, hvordan mit makup skal se ud, alt sådan nået. ligesom da jeg gik i herning, forberedte jeg mig også altid om hvad jeg skulle have på dagen inden. 

ligenu sidder jeg i stuen og ser vild med dans, ikke fordi at det siger mig det vildt store, faktisk bryder jeg ikke om det, de første par sasoner er vel altid de bedst? 
også spiser jeg kiks med smør, hm




                                                                                knus.



2 kommentarer:

  1. Hvor er det godt, at du kan få hjælp! <3 Jeg kan godt forstå, at det er frustrerende, at du ikke ved, hvor længe der går, før du modtager et brev. Jeg vil tro, at du får brevet inden for en måned eller to - men hvor langt fremme i tiden datoen for samtalen så ligger, det ved jeg ikke :(

    Jeg kan selvfølgelig ikke vide det, men når du skal have en udredning, vil du højst sandsynligt med brevet få nogle spørgsmål, du skal udfylde, som du så skal have med til samtalen. For ja, det Er en samtale - det handler om, at de skal finde ud af, hvad du fejler. Eller hvad man skal sige :-) De stiller nok en helt masse spørgsmål og skal høre din historie :-)

    SvarSlet