mandag den 21. oktober 2013

21/10-13

Det er ved at være nogle dage siden at jeg har været selvskadende nu, faktisk var sidste gang i torsdags. med mindre at man kan kalde det selvskade når man pilder sår skorperne?!
det kan jeg godt skrive, det er jo meget nemmere at skrive det end at sige det! så er det heller ikke så "ægte"
 49,9kg- det er 100g mindre end hvad min målvægt er sat til. aliveller hade jeg håbet på at jeg hade tabt mig i morges! jeg er for at sige det mildest talt ærlig, træt af at være fed og tyk! det er iværtifald sådan at jeg har det! (og følser er jo ikke ægte, som de siger)
JEG UNDSKYLDER VIRKLIG HVIS DETTE INDLÆG BLIVER/ER FOR TIGGENDE!!!!!!!!!!
vil ønske at jeg bare kunne holde op med de dumme overspisninger ( som hvis ikke fylder så meget for tiden?! er endligt itvilv!) og opkastninger! MEN de stopper jo kun hvis jeg spiser normalt, holder kostplan og ikke kaster op, TAK! det ved jeg godt og aliveller er dette så fandens svært at gøre det virkelighed! hvis det var så nemt, hade jeg virklig gjort det. men når jeg så endeligt ville holde kostplanen, begynder midt hovde "du kan jo også liiiiiige skære 150kcal fra det ligger ingen mærke til!" "du skal mindst være 100kcal i underskud, det ville være det bedste" "er du ikke sikker på at du har regnet forkert?! for der kan jo umuligt være 40 i cheasy youghurt og 35 i skummetmælk" - sådan køre tankerne, virklig belastende. det ville være nemt hvis jeg bare kun holde den og jeg kan bare blive SÅ irretert på mig selv når jeg ikke kan holde den, for jeg ville jo bare SÅ inderligt gerne holde den. øv jeg hader det!.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar