lørdag den 26. oktober 2013

kostplaner og kalorier

jeg er efterhånden kommet frem til at jeg slet ikke dur til det med de der kostplaner. Siden jeg dengang startede i Behandling ved cfs, var en af "vores" aftaler at jeg skulle holde en kostplan og øge med 500gr. om ugen. jeg må indrømme at jeg de første par dag, der holdte jeg den +/=. Men efterhånden bliv det sværer at holde den og det var også en af de grunde til at de stoppede mig i december sidste år, men også fordi at jeg knøttede mig mere til min behandler end personalet her hvor jeg bor, (plus nogle andre ting) vilket jo ikke er meningen.

nå, meningen med dette indlæg er altså, at jeg håber at jeg aldrig kommer til at holde en kostplan igen, (med mindre at der slf kommer til at ske et eller andet som gør at jeg enten bliver overvægtigt, eller undervægtigt eller nogle helt andre grunde), jeg ville IKKE stå og sige at kostplaner er nået dårligt nået, bestemt ikke. for de er gode og de KAN (af hvad jeg mener) hjælpe en. men hvor ville jeg ønske at jeg selv kunne holde en, jeg har efterhånden prøvet SÅ mange gange nu, at holde min(e) kostplaner at jeg bare har givet op nu mth. dem. jeg må dog indrømme at jeg stadig tænker om jeg skulle prøve at holde dem( eller den jeg nu har som skulle gøre sådan at jeg holder min målvægt) men jeg er bare stadig bange for om spiseforstyrrelsen ville have mig til at skære fra osv. tælle vær og en kcal. så jeg lader bare vær, ellers er jeg bare bange for at jeg kommer ud på det helt forkerte spor. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar