søndag den 20. oktober 2013

20/10-13

jeg skal i skole i dag, for ferien er nu offichelt slut. jeg skal til læge på torsdag, jeg har fået sat dobbel tid af, og så har jeg  ikke været selvskadende siden torsdag. det er ok, men spiseforstyrrelsen fylder igen og det samme gør jeg. venter stadig på brev fra psyk. frygter at brevet aldrig kommer, at de ikke ville hjælpe mig, "du skal jo bare spise normalt og ikke kaste op" var der en der sagde til mig engang.
jeg skal til foredrag i morgen i hennerup tror jeg at det er, "glas pigen" hedder den hvis nok. det bliver fint nok, jeg glæder mig :)

4 kommentarer:

  1. Årh søde pige, hvor jeg genkender det! Det er, som om du skøjter lidt rundt i det hele. Det der med, at først, så er man selvskadende, og når man så endelig formår at holde sig lidt fra det, så er det spiseforstyrrelsen, der fylder. Hele tiden tager den ene ting over for den anden, fordi det er den eneste måde, du formår at regulere dine følelser på. Jeg er sikker på, at de tilbyder dig hjælp, søde. Du har så meget brug for den <3

    SvarSlet
    Svar
    1. <3 Du har rat. det fik jeg ligeindset. at jeg som du siger skøjter lidt rundt i det hele. jeg ville sådan ønske at jeg kunne tackle mine følser på andre måder, men det er jo "dette" man er "vand" til, så det ville bare føles så underligt at skulle til at finde nye måder at tackle sine følser på. engang, engang lære jeg det sikkert, det håber jeg<3
      det håber jeg sådan. ventetiden virker så uendeligt. desvære. men jeg håber bare på at det er ventetiden vær!

      knus og tanker til dig smukke<3

      Slet
    2. Jeg er glad for, at det gav mening for dig, det jeg skrev med at skøjte rundt i det hele. Men ja, det er SÅ svært at komme ud af det igen. Og det er endnu sværere uden hjælp. Du skal LÆRE at tackle tingene på andre måder, og du har brug for nogen til at hjælpe dig med at lære det. Jeg tror på, at det bliver ventetiden værd <3

      Tak for knus og tanker <3

      Slet
    3. ja præcis det er nemlig mega svært, da jeg gik på efterskole var jeg sikker på at jeg godt kun komme ud af den uden hjælp, men har skiftet meningen siden.
      det håber jeg at det er<3

      det var så lidt<3

      Slet